دیدار با مجمع نمایندگان کرمانشاه و مرکزی در خصوص پروژه های عمرانی
در این دیدار نمایندگان استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت بالای این استان در ورزش قهرمانی خواستار توجه ویژه دولت به کرمانشاه و قهرمانان ورزش ی آن شدند.
تکمیل پروژه های ناتمام عمرانی در استان، استخدام ورزش کاران و قهرمانان و برگزاری جشنواره های زمستانی با توجه ظرفیت بالای اقلیمی استان از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه توسط نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود.
مسعود سلطانی فر نیز در این دیدار با اشاره به قهرمان پروری های استان کرمانشاه در گذشته و حال گفت: تنوع اقلیمی کرمانشاه امکان برگزاری جشنواره های مختلف در چهار فصل سال را در این استان ایجاد می کند. تاکید می کنم که استان کرمانشاه باید میزبانی های مختلف را حتی در سطح آسیا به خصوص در رشته هایی مثل کشتی و وزنه برداری تجربه کند و این موضوع نیازمند همکاری جدی استانداری و نمایندگان مجلس در این استان است.
سلطانی فر نیز با یادآوری این موضوع که استان مرکزی یکی از 6 استانی بوده که در آن مسئولیت استانداری را داشته است، گفت: به دلیل خدمت در استان مرکزی ، شناخت روشنی از مشکلات و مسائل این استان دارم و در خصوص پروژه های ناتمام این استان سعی می کنیم بیشترین کمک ممکن را داشته باشیم. استفاده از ظرفیت های خارج از بودجه دولت و کمک خیرین استان مرکزی نیازمند همکاری و تعامل بیشتر نمایندگان این استان است که امیدواریم بیشتر محقق شود.
سلطانی فر در پایان به شور و حال مردم استان کرمانشاه در زمان حضور تیم شیرین فراز در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش دوباره مسئولان استان این استان دوباره صاحب تیم در سطح اول فوتبال شود.
در این دیدار همچنین مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها و سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد