مهندس کریمی : هدف اول ما درسال 97 تسریع بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آخرین نشست خود با معاونان، مدیران ستادی و مجموعه های ورزشی به تشریح برنامه های شرکت در سال آینده پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به نقل از شرکت؛ آخرین نشست مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه در سال 96 با معاونان، مدیران ستادی ومجموعه های ورزشی یکشنبه 27 اسفند در شرکت برگزار شد. دراین نشست مهندس کریمی اظهار داشت : جا دارد از زحمات معاونان، مدیران ستادی و مجموعه های ورزشی تشکر کنم. روزهای پایانی سال 96 را پشت سر گذاشته و امیدواریم در سال جدید اتفاقات خوبی برای شرکت توسعه و ورزش ایران رقم خورد.

وی با اعلام اینکه سال آینده برنامه های مهمی در دستور کار شرکت قرار دارد افزود: نخستین هدف ما در سال 97 تسریع در بهره برداری از پروژه های نیمه تمام کشور است، موضوعی که همواره مورد تاکید "دکتر سلطانی فر" مقام عالی وزارت ورزش و جوانان نیز بوده است. انتظار می رود با بازنگری و تغییرات صورت گرفته، روند حرکتی شرکت توسعه، سریع تر و چابک تر از سال های گذشته شود.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه تصریح کرد: ان شاء الله در سال جدید میزان فعالیت مدیران و خدمات رسانی به علاقه مندان ورزش، بیشتر از سالهای گذشته شده و با درنظر گرفتن اصل شایسته سالاری، بازنگری اساسی در شکل فعالیتمان ایجاد گردد. تردید ندارم با اهداف درنظرگرفته شده، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، پویا تر از گذشته به حرکت خود در ورزش کشور ادامه خواهد داد.

مهندس کریمی در پایان خاطر نشان کرد: از مدیران مجموعه های ورزشی نیز انتظار دارم در سال جدید به گونه ای برنامه ریزی کنند که به سمت خود کفایی این مجموعه ها حرکت کنیم. قطعا این کار دشواریهای خاص خود را به همراه دارد ولی باید به عنوان یک اصل در برنامه های شرکت قرار گیرد.




گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد