با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان فارس صورت گرفت؛
وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان فارس، با حضور در شهرستان داراب، زمین چمن مصنوعی در این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان داراب، زمین چمن مصنوعی در این شهرستان را افتتاح کرد. دکتر سلطانی فر پیش از سفر به داراب با حضور در شهرستان زرین دشت، در جمع هیات ها و جوانان این شهرستان حضور یافت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد. وی در ادامه راهی جهرم شد.

دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح زورخانه حضرت ابالفضل العباس (ع) شهرستان جهرم، گفت : امروز برنامه های مفصل و فشرده ای را در چند شهرستان استان فارس داشتیم که از لارستان شروع و در ادامه به گراش، زرین دشت و داراب و اکنون به جهرم رسیده ایم و در ادامه نیز به فیروزآباد خواهیم رفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه آن چیزی که قبلا در مورد فارس خوانده بودیم با آن چیزی که امروز دیدیم بیانگر این است که این استان ظرفیتهای بسیار زیادی در ورزش دارد. هم جوانان با استعدادی دررشته های مختلف دارد که باید زمینه بروز و ظهور استعدادشان فراهم شود و هم مدیران، نمایندگان و ائمه جمعه توانمند و دلسوزی دارد که در همه بخشها با همدلی یکدیگر اسباب رشد و توسعه ورزش را فراهم می کنند.

دکتر سلطانی فر همچنین به ظرفیت بزرگ خیرین ورزشیار این استان اشاره کرد و افزود: این خیرین ارزشمند و دلسوز با سرمایه گذاری در بخش ورزش زمینه رشد و توسعه زیر ساخت های ورزشی استان را ایجاد کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد. دکتر سلطانی فر به تاریخچه پر بار ورزش استان فارس اشاره کرد و گفت: این گذشته پربار و مجموعه ظرفیتهایی که در این استان وجود دارد، نوید روزهای خوشی در همه زمینه ها برای استان فارس را می دهد که امیدوارم این آینده درخشان با کمک و همدلی همه بخش ها هر چه زودتر فرا برسد.

وزیر ورزش و جوانان شهرستان جهرم را هم دارای ظرفیتهای بالا در حوزه ورزش دانست و افزود: جهرم مردم شریف و متدین دارد که معنای توسعه را به خوبی می فهمند و هم مدیران و مسئولان پرتلاشی دارد که امیدوارم با کمک هم بتوانیم پایه گذاری های خوبی برای مردم به ویژه بانوان محترم این شهرستان در زمینه ورزش انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهتمام دولت تدبیر و امید در سال 97 برای اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: در زمینه اشتغال منابع خوبی در بودجه سال 97 پیشبینی شده که ان شاءالله با کمک مردم عزیز، رهنمودها و حمایت های مقام معظم رهبری و همدلی و هماهنگی همه قوا بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فرهم کنیم تا عنصر اعتماد مردم و مسئولین که پایه و زیر ساخت بسیاری از امور کشور بوده است را هر چه بیشتر تقویت کنیم و کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم سال آینده بتوانیم تعدادی از پروژه های مختلفی که امروز بازدید کردیم را به مردم شریف استان فارس تحویل دهیم.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد