بخشنامه فرائض ماه مبارک رمضان
بار ديگر ماه مبارك رمضان ماه ميهماني خدا فرارسيد و مردم خداجو و مؤمن آماده مي شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختي دنيا و آخرت خود سازند و خودسازي آگاهانه در اين ماه بر همه ابعاد زندگي تأثير گذار است و بركات آن در سلامت و آرامش روح و جسم جلوه مي كند .
معنويت و فضاي روح بخش این ماه مبارك چنان بر كشور ما حاكم مي گردد كه همگان با شوق در صدد اندوختن توشه معنوي و ذخيره آخرت خود ميگردند واين جاي شكر دارد ليكن مديريت مجموعه حسب وظيفه خود در همراهي با اعضاء و بهره برداران متدين بر رعايت نكات ذيل تأكيد دارد :
1-اگرچه اسلام بيماران را از روزه معاف نموده ليكن بايد تمامي كساني كه داراي عذر شرعي هستند از خوردن و آشاميدن واستعمال دخانيات در ملاء عام خودداري نمايند.
2- بهره برداران محترم مجموعه ضمن رعايت شئونات اسلامي ، هر نوع بهره برداري از بوفه هاي مجموعه و استخر براي بزرگسالان در ايام ماه مبارك رمضان كلا"‌ممنوع و شروع به كار عزيزان از زمان افطار خواهد بود.
3-يكي از جهات معنوي اين ماه مبارك رعايت عفاف و دوري از ناهنجاري ها است ، لذا اين مديريت انتظار دارد همگان ضمن رعايت فضاي معنوي حاكم بر جامعه ، اخلاق و پوشش اسلامي را مراعات كرده و در اين امر مديريت
مجموعه را یاری نمایند. و من ا... التوفیق


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد