مهندس مدبر: در نگهداری سالن شهید افراسیابی کوتاهی شده است
مصطفی مدبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره بازپس‌گیری سالن افراسیابی از فدراسیون جودو گفت: سالن افراسیابی تقریبا یک سال قبل از بازی‌های آسیایی گوآنگجو چین برای مدت کوتاهی در اختیار فدراسیون جودو و تیم ملی برای آماده سازی این تیم قرار گرفت، اما از آن زمان تاکنون در اختیار فدراسیون جودو ماند.

وی افزود: با توجه به وجود سالن کبکانیان به عنوان پایگاه قهرمانی جودو، سالن افراسیابی برای همه رشته‌های توپی و رزمی به عنوان مسابقات استفاده می‌شود نه به عنوان تمرین، اما فدراسیون جودو آن را در اختیار داشته و تن‌ها سه جلسه در این سالن که مناسب مسابقه است، تمرین می‌کرد و برای سایر مسابقات باید از سالن‌های بی کیفیت استفاده می‌کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: متاسفانه در این سال‌ها در نگهداری از سالن افراسیابی کوتاهی شده و هیچ گونه رسیدگی به آن نشده است. چهار سیستم هواساز، برودتی، ۹۰ درصد روشنایی سالن و سرویس‌های بهداشتی این سالن دچار مشکل شده و اتاق‌های آنجا هم تبدیل به انبار شده است.

وی ادامه داد: سالن افراسیابی برای بازسازی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته است و تقریبا تمام مشکلاتی که دارد، حل می‌شود. سالن به روز می‌شود، اما نیاز به بازسازی دارد و بعد از بازسازی تعیین تکلیف می‌شود و فعلا بحث این نیست که در اختیار چه فدراسیونی قرار بگیرد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد