دکتر سلطانی فر: 1190 پروژه ورزشی در دولت یازدهم به بهره برداری رسید
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح سالن ورزشی نعمت آباد تنکابن گفت: خوشبتانه امروز با حضور آقای رییس جمهور در مازندران توفیق افتتاح سالن ورزشی شهدای نعمت آباد و پایگاه قهرمانی غرب مازندران در تنکابن و همچنین شروع عملیات اجرایی سالن ورزشی پنج هزار نفری کشتی را داشتیم .
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با افتتاح این دو مجموعه در دولت یازدهم هزار و 190 پروژه ورزشی به بهره برداری رسید و صدها پروژه دیگر را نیز در دستور کار داریم.
دکتر سلطانی فر با اشاره به کارهای انجام شده در بخش جوانان عنوان کرد: در بخش جوانان هم اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است. تعداد سازمان های مردم نهاد مرتبط با جوانان از 50 سمن به 2000 سمن افزایش یافت.
وزیر ورزش و جوانان به احداث خانه های جوان در استان ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 45 خانه جوان در کشور داریم که از توفیقات دولت تدبیر و امید است.
دکتر سلطانی فر به اهمیت ازدواج جوانان تاکید کرد و ادامه داد: در دولت تدبیر و امید و در سال 95 به بیش از یک میلیون جوان وام ازدواج داده شد که از نظر اعتباری مبلغ آن چهار برابر سال 92 است.
دکتر سلطانی فر همچنین عنوان کرد: تعداد مراکز مشاوره و راهنمایی ازدواج از 30 مرکز به 200 مرکز افزایش یافته که این مراکز نقش بسیار مهمی در تحکیم پیوند و بنیان خانواده دارند.
دکتر مسعود سلطانی فر صبح امروز سه شنبه 22 فروردین همراه با هیات دولت به استان مازندران سفر و به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان تنکابن حضور پیدا کرد.
وزیر ورزش و جوانان در این سفر سه پروژه ورزشی ( سالن چند منظوره شهدای نعمت آباد / پایگاه قهرمانی غرب مازندران و شروع عملیات اجرایی سالن ورزشی پنج هزار نفری جویبار ) را به دستور رییس جمهور و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد