کارنامه وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم (بخش اول)
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به نگاه ویژه دولت به ورزشکاران و قهرمانان ملی ، یکی از وعده های وزارت ورزش و جوانان در آغاز فعالیت دولت یازدهم ، فراهم کردن شرایط برای استفاده از تخصص و تجربه قهرمانان ورزشی در دستگاه های اجرایی و حمایت دائمی از آن ها بود و امروز این امر در سال پایانی دولت تدبیر و امید محقق شده است.
برخی از مهمترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در این حوزه عبارتند از :
1- استخدام قهرمانان بازی های المپیک، آسیایی و جهانی در سازمان های دولتی بر اساس تصویب نامه هیات وزیران در جلسه روز 20 تیرماه 95 مهمترین اقدام دولت تدبیر امید در این زمینه بود که بر اساس آن از این تاریخ 340 ورزشکار مشمول این مصوبه از این تسهیلات استفاده کرده اند.
2- تاسیس باشگاه پیشکسوتان ورزش کشور نیز اقدام حمایتی دیگر دولت یازدهم و وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از ورزشکاران به ویژه پیشکسوتان ورزش کشور بود.
3- افزایش تعداد مستمری بگیران صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از 850 نفر در سال 92 به 977 نفر در سال 95 و همچنین افزایش تعداد اعضای این صندوق از 3 هزار و 550 نفر در سال 92 به 5 هزار و 334 نفر در سال 95 از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی در دولت تدبیر و امید است.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد