در مراسم افتتاح استخر پلدختر مطرح شد؛ ۴ هزار پروژه نیمه‌تمام داریم
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح استخر شنای شهرستان پلدختر در سخنانی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه های ورزشی در همه استان های کشور اظهار داشت: عدالت ورزشی حکم می کند که امکانات مناسب و با کیفیت در سراسر کشور برای جوانان مهیا باشد.

وی در ادامه به تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این تعداد پروژه ورزشی نیمه تمام را ۹ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

سلطانی فر با بیان اینکه رویکرد عدالت جویانه دولت تدبیر وامید حکم می کند که بیشتر منابع را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هزینه کنیم گفت: در تلاش هستیم که شرایطی به وجود آوریم که جوانانی که استعداد های قابل توجه و مطرحی در سراسر کشور در بین آنها و جود دارد بتوانند توانایی های خود را به منصه ظهور برسانند.

وی تاکید کرد: باور جدی داریم که در رشته هایی که در رویدادهای مهم مدال نگرفتیم به استعدادها توجه نداشتیم، بنابراین باید فرایند استعدادیابی و آموزش آنها باید انجام شود تا با کشف استعدادها و فراهم آوردن زمینه رشد، جوانان همه نقاط بتوانند عرض اندام کنند و باعث نواخته شدن و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده اخبار خوبی در امور ورزش و حوزه جوانان داریم و توسعه کشور به ویژه در بخش اشتغال با تأکیدات مقام معظم رهبری و اهتمام رئیس جمهور رقم خواهد خورد و شرایط به مراتب بهتری را می توانیم به وجود آوریم.

سلطانی فر با اشاره به احکام خوب ورزشی که در قالب برنامه ششم توسعه کشور مصوب شده اظهار داشت: با هماهنگی بین مجلس و دولت منابع قابل توجهی با اجرایی شدن برنامه ششم اختصاص می یابد که با تحقق آن تعداد زیادی از پروژه های نیمه تمام ورزشی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اهتمام جدی رئیس جمهور در پیگیری مسائل ورزشی و امور جوانان ابراز امیدواری کرد که پنج سال آینده روزهای بسیار خوبی در بخش ورزش و حوزه جوانان همراه با تأمین منابع پیش روی جوانان باشد گفت: وظیفه داریم منابع را خوب مدیریت کنیم و با رویکرد عدالت جویانه زمینه برخورداری مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از امکانات ورزشی فراهم کنیم.

وزیر ورزش و حوانان با ابراز خرسندی از افتتاح استخر پلدختر که مطالبه به حق جوانان و مردم این شهرستان بوده اظهار داشت: این استخر بر اساس نیاز مردم صورت گرفته و خدا را شاکریم که توفیق افتتاح و بهره برداری از آن را پیدا کردیم.

سلطانی فر به نگهداری اماکن ورزشی نیز تاکید کرد و اظهار داشت: پس از افتتاح پروژه های ورزشی باید در راستای نگهداری آنها نیز اهتمام ویژه صورت گیرد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد