به دنبال آن هستيم سال آينده ورزشگاه ميانرود را افتتاح نماییم
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، پس از این بازدید، جلسه ای در محل كارگاه پروژه برگزار و برنامه ريزى براى زمانبندى و آماده شدن ورزشگاه میانرود جهت افتتاح صورت پذیرفت.

مهندس مدبر بعد از بازديد از این ورزشگاه گفت: پروژه میانرود نسبت به دو سال قبل پيشرفت نسبتاً خوبى داشته و در تلاشیم با برنامه ريزى لازم و هماهنگی و همکاری مسئولان استان فارس، بتوانیم این پروژه را آماده افتتاح نماییم.

وی ادامه داد: البته به موقع افتتاح شدن اين پروژه بستگى به عوامل متعددی دارد كه مهمترين آن بودجه است، اميدواريم با تخصيص به موقع بودجه، بتوانيم برنامه ريزى عملياتى را با سرعت به جلو ببریم. درحال حاضر بودجه ابلاغ شده اما هنوز تخصيص نیافته است در حالیکه مهم، تخصيص بودجه است كه در حال حاضر هم اين بودجه به صورت اوراق واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه افزود: اولويت اول ما، اتمام فضای داخلی ورزشگاه است که همزمان، تکمیل محوطه جانبی و پاركينگ ها نیز در حال انجام است. جا دارد از پيگيرى های آقاى كامياب مديركل ورزش فارس و حمايت جناب آقای رضاییان معاون استاندار كه يك همدلى در پروژه به وجود آورده اند تشكر كنم.

مهندس مدبر در خاتمه اظهارداشت : با توجه به فعال بودن جبهه هاى مختلف كارى در پروژه، به دنبال آن هستيم انشاا.. سال آينده اين ورزشگاه را افتتاح نماییم.

مدیرعامل شرکت در ادامه از استادیوم در حال احداث خشت بازدید نمود. در این پروژه که گنجایش هزارنفری تماشاگر را دارد، بزودی مرحله نصب صندلی و کاشت چمن طبیعی آغاز میشود.

گفتنی است مدیرعامل شرکت توسعه پس از این بازدید جهت همراهی وزیر ورزش و جوانان در بازدید و افتتاح از پروژه های همرانی، راهی بوشهر شد.



گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد