توضیحات مجموعه ورزشی آزادی در خصوص مشکلات قسمت "میکس زون" ورزشگاه
"ابتدا باید تشکر ویژه ای از اصحاب رسانه داشت که با نگاه دقيق خود مشکلات را به تصویر می کشند. نشان دادن همین نواقص موجب می شود که اقدامات موثر در جهت اصلاحات بدون فوت وقت برداشته شود.

در همین راستا طبق دستور مهندس مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و هماهنگي سيد حسن طباطبايي مدير مجموعه ورزشي ازادي ، از ديروز ( سه شنبه) اقدامات لازم برای بررسي و در نهايت برطرف شدن این مشکل آغاز شد.

بررسي هاي ابتدايي كه توسط تيم فني و مهندسي مستقر در ورزشگاه ازادي انجام شده ، نشان مي دهد كه اين مشكل به دليل فرسودگي موجود در سقف بتوني خندق است. از سوي ديگر مشكل مذكور تنها مرتبط با بخش ميكس زون نبوده و بايد به شكل اساسي برطرف شود .

همانطور که علاقه مندان به ورزش اطلاع دارند، بیش از 50 سال از حیات ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ایران می گذرد، در این مدت برای مرمت و بازسازی این ورزشگاه پیر اقداماتی انجام شده که آخرین آن نیز صندلی گذاری طبقه دوم بوده است.

با این حال انجام تعمیرات اساسی در ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه و زمان مناسب دارد که با تلاش مدیران وزارت ورزش و جوانان و نگاه ويژه رئيس جمهور به مقوله ورزش اقدامات ابتدايي در خصوص تخصيص بودجه براي مرمت و بازسازي ورزشگاه ازادي انجام شده است.

اميد مي رود با پرداخت بودجه لازم براي مرمت و بازسازي ورزشگاه ازادي، كار بازسازي به سرعت اغاز شود تا مجموعه ورزشي ازادي بهتر از گذشته خدمات خود را به اهالي ورزش ارايه كند.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد